niedziela, 2 lutego 2014

Od Hagh'a CD. Tsumetai

- Cześć! Jestem Tsumetai! Możesz na mnie mówić jakoś zdrobniale, jak wolisz, jestem nowa w tej watasze, STRASZNIE mi się nudzi nie mam co robić, więc pomyślałam, że podejdę i się przywitam! A ty jak masz na imię? Też jesteś nowy? A przy okazji, super piórka! - Skończyła lecz nie byłem pewien czy na pewno.
Stała przede mną patrzyła nań wesoło z uśmiechem na twarzy merdając lekko ogonem.
- Witaj. Jestem Hagh. Należę do tej watahy odkąd powstała. Główny szaman tej oto Watahy. Twoja wypowiedź była długa i trochę zaskakująca. - Powiedziałem robiąc krótką przerwę. - Jesteś rozgadana i mało opanowana. A jak chodzi o pióra na moich plecach. Dziękuję za uprzejmość. Może Cię oprowadzić? Na pewno spodoba Ci się dużo miejsc. Podejrzewam że spodoba Ci się las zjaw z którego wracają nieliczni bo większość zostaje złapana przez zjawy z tego lasu. - Powiedziałem spokojnie.

<Tsumetai?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz